Reklamacje i zwroty.
W przypadku umów zawieranych z klientami, będącymi jednoczenie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient zobowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
Sprzedawca w ciągu 2 tygodni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta i powiadomi o sposobie dalszego postępowania:
Doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę lub wymianę na nowy towar lub
Zwróci pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.
Klient, będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia doręczenia przedmiotu umowy.
W razie odstąpienia od umowy, zostaje ona uznana za nieważną, a klient zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym na adres sklepu bozonrecords.pl.
Klient zobowiązany jest do podania aktualnego numeru konta, na który należy dokonać zwrotu należności za poniesione koszty dostawy wraz z ceną za towar.
Zwroty i reklamacje należy przesyłać na adres:
Bozon Records
ul. Zbożowa 21
25-416 Kielce
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje klientowi w wypadku zakupu nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
Podstawą zwrotu zgodnie z regulaminem jest paragon i wypełnienie protokołu zwrotu.
Gwarancja i wymiana.
Klientom przysługuje prawo do wymiany danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Koszty wysyłki w dwie strony ponosi klient.
Odsyłany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz metki i nie może nosić śladów użytkowania.
Adres do wysyłki:
Bozon Records
ul. Zbożowa 21
25-416 Kielce